Tabara de iarna 2019

I. REGULAMENT GENERAL

In Tabara de schi pentru Copii se respecta cu strictete urmatoarele Reguli Generale cu scopul evitarii oricaror accidente sau incidente:

1. Respectarea programului taberei (activitati, masa, odihna, transport).
2. Respectarea cu strictete a indicatiilor tehnice oferite de instructori, coordonator si organizatori.
3. Este strict interzisa parasirea taberei /a atelierului fara permisiunea coordonatorului.
4. Este interzisa deteriorarea bunurilor taberei, a celor aflate in proprietatea pensiunii/restaurantului sau a celor apartinand altor copii din tabara. Incalcarea acestei reguli atrage dupa sine inlocuirea sau plata contravalorii bunului deteriorat.
5. Este strict interzis fumatul, consumul de alcool sau consumul substantelor psihoactive.
6. Este strict interzisa folosirea chibriturilor sau a altor surse ce pot genera incendii.
7. Incalcarea uneia dintre aceste reguli poate atrage dupa sine:
- coordonatorul sau directorul de tabara va lua imediat legatura cu familia;
- eliminarea copilului din tabara;
- nerecuperarea banilor pentru restul taberei.
8. In tabara se vor consuma doar alimente provenite de la restaurantul pensiunii.
9. Nu este permisa pastrarea in camere a medicamentelor. In situatia cand copilul dvs este sub tratament pe perioada taberei, medicamentele se predau directorului de tabara, iar tratamentul va fi administrat conform prescriptiei medicului. Ele vor fi administrate dupa caz sau returnate la finalul taberei evitand astfel consumul necontrolat. Tabara are o trusa de prim ajutor care acopera situatiile ce pot aparea si pot fi gestionate de echipa noastra. Pentru situatii mai grave se apeleaza la salvamont sau dupa caz la un medic. In cazul alergiilor va rugam sa precizati, daca aveti cunostinta, natura lor si tratamentul impus de medic. Daca copilul dvs nu se afla intruna din cazurile enumerate mai sus, va rugam sa nu trimiteti nici un fel de medicament.
10. Se va respecta curatenia in camere, urmandu-se indicatiile instructorilor taberei.
11. Se va respecta curatenia in grupurile sanitare individuale si comune ale pensiunii.
12. Se va respecta curatenia in spatiile de desfasurare a taberei si in incinta pensiunii.
13. Se va respecta igiena individuala.
14. Se va respecta linistea in timpul meselor.
15. Participantilor nu le este permis sa paraseasca tabara
fara acordul directorului de tabara.
16. Nu pot fi cazati in aceeasi camera participanti de sex opus, cu exceptia fratilor si a surorilor.
17. Se interzice accesul baietilor in camerele fetelor si a fetelor in camerele baietilor, cu exceptia cazurilor in care exista permisiunea directorului de tabara.
18. Participantii vor incuia usa camerei lor doar atunci cand parasesc camera.
19. Intre ora stingerii si ora trezirii, participantii nu se vor plimba in pensiune sau in celelalte camere si vor pastra linistea.
20. Participantiilor le este permisa folosirea instalatiilor electrice doar in conformitate cu normele de Prevenire si Stingere a Incendiilor (PSI).
21. Participantii vor avea grija sa nu deterioreze bunurile aflate in dotarea taberei (mobilier, aparatura, pereti etc.).
22.Participantii nu vor detine si/sau utiliza in perimetrul taberei obiecte care pot provoca degradarea spatiilor de cazare.
23. In cazul in care participantii, in mod deliberat sau nu, produc daune unitatii de cazare, masa, agrement, echipamentelor, altor persone etc., parintii/tutorii legali se obliga ca sa suporte costurile aferente.
24. Activitatile sportive (alergarea, tropaielile, jocurile dinamice si aruncarea de obiecte etc.), zgomotele puternice, tipetele si muzica la volum ridicat sunt interzise in spatiul de cazare.
25. Sunt interzise alergarea si imbrancirea in zona balustradelor. Se va acorda atentie urcarii si coborarii scarilor.
26. Participantii nu vor detine sau folosi obiecte care pot pune in pericol sanatatea lor sau a altor persoane (artificii, explozibili, substante chimice, toxice, iritante sau obiecte contondente, taioase, pusti cu bile, lasere etc.).
27.Participantii nu au voie sa se catere pe cladiri, acoperis, stalpi, copaci, garduri, instalatii sportive, sa se aplece peste marginile fantanilor, balcoanelor etc.
28. Participantii se vor asigura inainte de a traversa strada.
29. Participantii nu vor consuma ciuperci, plante, fructe de padure etc. sau apa din izvoare, parauri, lacuri, fara acordul personalului taberei.
30. Organizatorii nu isi asuma raspunderea pentru eventualele imbolnaviri ale participantilor care se dovedesc ca provin din consumarea unor alimente care nu fac parte din cele puse la dispozitie de catre organizatori.
31. Participantii nu isi vor insusi obiecte care nu le apartin. In cazul in care gasesc astfel de obiecte, vor anunta imediat personalul taberei.
32. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderea sau disparitia obiectelor participantilor, daca pierderea s-a efectuat prin incalcarea Regulamentului.


Alte reguli de comportament pentru participanti vor fi prezentate la deschiderea oficiala a taberei.

II. ALTE REGULI SPECIALE

Dupa inceperea taberei, daca copilul Dvs consuma substantele interzise, absenteaza sau refuza sa participe la activitati fara motive intemeiate, fura, are accese de violenta sau rasism, nu respecta regulile de conduita, directorul de tabara sau organizatorii sunt indreptatiti sa solicite ca in cel mai scurt timp sa retrageti copilul din tabara fara posibilitatea de a recupera plata serviciilor. Va asiguram ca echipa de TABARA va face tot posibilul ca toti copiii sa beneficieze de un regim uniform.

III. Reguli privind siguranta bunurilor personale

1. Pentru evitarea deteriorarii sau disparitiei obiectelor de valoare (smartphone, aparat foto, alte device-uri electronice etc.), acestea vor fi pastrate de catre coordonator, intr-un plic / loc de depozitare, cu numele copilului pe el. In general, cu exceptia unui aparat de telefon, recomandam evitarea aducerii acestor obiecte / aparate in tabara.
2. La plecarea din spatiile de cazare se controleaza daca geamurile si usile de acces sunt bine inchise. In cazul in care se constata unele defectiuni la sistemul de inchidere al acestora, se va informa personalul de serviciu sau administratorul pensiunii pentru remedierea situatiilor respective.
3. Se vor evita legaturile ocazionale cu persoane necunoscute.
4. Este strict interzis accesul persoanelor straine de tabara in incinta pensiunii.

IV. Masuri P.S.I

1. In toate spatiile din interiorul pensiunii sau din exteriorul acesteia, precum si pe parcursul drumului cu autocarul sau excursiilor si drumetiilor este strict interzisa folosirea chibriturilor sau altor surse de foc ce pot genera incendii.
2. Este interzis sa se umble la instalatiile electrice si de gaze, prize, intrerupatoare de curent electric, tablouri de siguranta, centrale termice, precum si folosirea unor instalatii improvizate.
3. Orice defectiune se semnaleaza coordonatorului taberei, directorului taberei sau administratorului pensiunii.
4. Se asigura necesarul de mijloace tehnice de aparare impotriva incendiilor aferente constructiilor si instruirea intregului personal al taberei (director, coordonator, instructori, administrator pensiune, personal pensiune) asupra utilizarii acestora.
5. Instituirea unor proceduri eficiente de anuntare a utilizatorilor asupra producerii unei situatii de urgenta, pe intreaga durata cat acestia se afla in cladirea pensiunii (pe timp de zi si pe timp de noapte).
6. Se elimina orice deficiente la sistemele de inchidere / incuiere ale usilor / ferestrelor camerelor pe durata prezentei copiilor in interiorul acestora pentru eliminarea posibilitatilor de blocare accidentala a acestora.
7. Se interzice incuierea usilor de acces in camerele copiilor pe durata prezentei acestora in interior.
8. Se asigura supravegherea permanenta a copiilor atat pe parcursul atelierelor cat si pe parcursul celorlalte activitati desfasurate si pe perioada intervalelor de odihna.
9. Se efectueaza de catre coordonator / directorul de tabara / instructori la inceputul fiecarei serii de tabara, un instructaj privind regulile de aparare impotriva incendiilor sau situatiilor de urgenta ce trebuie respectate.


Refuzul de a observa si respecta aceste reguli poate duce la excluderea participantului din tabara inainte de termen. In acest caz, costurile taberei nu vor fi returnate, iar parintii/tutorii se obliga sa recupereze participantul inainte de sfarsitul taberei.

Rolul acestui regulament este de a asigura desfasurarea taberei in conditii optime si in deplina siguranta si de a crea o atmosfera de buna dispozitie si maxim confort pentru toti participantii.

Subsemnatul, parintele/tutorele participantului am luat la cunostinta de regulile de participare, mai sus mentionate, in taberele organizate de Asociatia Forcamp, si sunt de acord cu clauzele contractuale stabilite de comun acord. Autorizez personalul de tabara sa ia toate masurile necesare pentru acordarea asistentei medicale in caz de urgenta, in functie de starea participantului. In caz de inscriere online bifand rubrica (Am citit si sunt de acord cu regulile taberei) prezentul contract se considera semnat si acceptat de ambele parti.